2010年7月25日 星期日

聘請有經驗Sales, Supervisor (全新Sales Team)

我地而家想起一條Sales Team,大量招聘有經驗既Sales同Supervisor

如果睇到呢一句覺得我地又係呃人POST既朋友,你可以選擇離開或者了解清楚先再下定論

因為見得呢個版太多鼓勵人不勞而獲/在家工作既POST,同時都有好多實質係涉及保險/傳銷成份既工作,我唔敢講所有都係呃人呃錢,都唔夠膽指責人地既生意模式岩唔岩(偏偏人地賺錢多過我地),但我想係呢度幫自己澄清一句,我地係正正當當請Sales,要日曬雨淋,要多勞多得,唔會要你呃呃哄哄,保證唔會拖糧/唔出糧,如果你只問有能力又Sell得,我都好想閣下成為我地既一份子。

因為我地唔可以直接開公司/Product名,只可以介紹下我地既營運模式,我地每日會係港九新界分佈Car Show(即類似電訊果D VAN仔),要落場搵中目標(因為我地既Target屋企需要有某種特定條件),如果搵中左客戶即場登記,個客會有免費既資源去俾佢,而你既工作就係搵中人登記
個客由登記到返屋企啟用都唔需要比一毫子,都唔會有D使用期限過左就扣錢既野,仲之佢用與唔用都唔需要比錢,不過難就難在唔係每一個客都有登記既資格,一定要屋企有某種特定條件(某牌子既產品),如果仲有疑問,不彷直接打去我地公司問清楚先

我地係有心搵一班真係做得野既Sales,如果你Sell得,我地保證你肯定搵到食,不過如果你嫌呢樣辛苦果樣又Say No既,隔離有D在家工作可能幫到你

有興趣既朋友,可以打電話黎預約Interview時間,經驗愈多,機會愈高

Supervisor
職責:管理Sales Team
要求:最少三年Sales經驗或一年Supervisor經驗
地點:跟VAN仔,港九新界
薪金:Basic $6000-$10000+Commission+Override (Basic depends on work experence)

Sales
職責:同客戶登記資料
要求:最少1年Direct Sales 經驗,自律,責任感,勤力
地點:跟VAN仔,港九新界
薪金:首月包薪$9000,其後每個月Basic $3000+Commission+Override

Admin
職責:文書工作,處理每日收集返黎既單同客戶資料
要求:F.5 or above,有Sales Management經驗優先
時間:10am - 7pm,6 days per week
地點:Office
薪金:$6500-$7500 (Depends on work experence)

總括而言,我地只請有經驗Sales,除非你自問肯學肯捱,我地都可以比機會你Interview。

請有興趣或有問題既朋友聯絡方小姐 - 2111 6069

1 則留言: